Dwudniowe seminarium „Digital China – an opportunity for Polish SMEs”

Polskie Centrum Badań nad Prawem i Gospodarką Chin Uniwersytetu Warszawskiego we współpracy z Polską Agencją Inwestycji i Handlu (PAIH) mają zaszczyt zaprosić na wyjątkowe wydarzenie – dwudniowe seminarium „Digital China – an opportunity for Polish SMEs”. Seminarium skierowane jest przede wszystkim do przedsiębiorców zainteresowanych chińskim rynkiem e-commerce.
Seminarium Digital-China

Seminarium odbędzie się w dniach 6-7 kwietnia (sobota i niedziela) w dawnej siedzibie PAIH przy ulicy Bagatela 12 w Warszawie.

Jak wprowadzić produkt na chińskie platformy sprzedażowe i efektywnie wypromować swoją markę?
Na te pytania odpowiedzą zagraniczni eksperci:

  • Jeongmin Seong
    Senior Fellow w McKinsey Global Institute w Szanghaju, gdzie prowadzi zespoły badawcze zajmujące się innowacjami, technologią i chińską przemianą gospodarczą, absolwent Harvard MBA.
  • Lauren Hallanan
    Ekspert ds. marketingu internetowego w Chinach, autorka ‘Working with bloggers, influencers and KOLs’, a także licznych artykułów publikowanych m.in. w Forbes czy Jing Daily.

Rynek e-commerce w Państwie Środka to ponad sześćset milionów konsumentów, a liczba ta stale wzrasta. Łączna wartość rynku szacowana jest na ponad pół biliona dolarów. Wejście na rynek chiński to szansa dla polskich przedsiębiorców. Kluczowe jest jednak poznanie jego specyfiki.

Uczestnicy seminarium uzyskają dostęp do wiedzy z pierwszej ręki o:

  • stanie chińskiej gospodarki,
  • charakterystyce chińskich konsumentów,
  • innowacjach i trendach rynkowych.


Rejestracji uczestników na seminarium można dokonać za pomocą formularza rejestracyjnego.