Największy projek promujący polski biznes w Indonezji

Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAiH) zaprasza przedsiębiorstwa z sektora FMCG (żywność, napoje i kosmetyki) oraz firmy technologiczne do udziału w „Polska Festival” w Indonezji. Wydarzenie ma charakter wystawienniczo-targowy i jest największym jak dotąd projektem promującym polski biznes w Indonezji. „Polska Festival” w Indonezji odbędzie się w dniach 18-24 marca 2018 w Dżakarcie. Uczestnictwo w tygodniowych targach, treningach oraz spotkaniach B2B kosztuje 2000 USD. Dofinansowanie PAIH wynosi 85%. Koszt ponoszony przez uczestnika to 300 USD.

Idea „Polska Festival

Głównym celem „Polska Festival” jest przedstawienie potencjału firm z Polski, a także zwrócenie uwagi na doskonałą jakość produktów Made in Poland. Wydarzenie sprzyja utorowaniu drogi polskiemu biznesowi do skutecznej ekspansji na 250 milionowy rynek indonezyjski. Festiwal adresowany jest przede wszystkim do przedsiębiorstw z sektorów spożywczego, kosmetycznego oraz sektorów towarzyszących – będą one miały okazję zaprezentować i sprzedać swoje produkty, technologie i usługi.

Miejsce i przebieg festiwalu

Festiwal odbędzie się w Centrum Handlowym PIK Avenue w północnej Dżakarcie, zlokalizowanego blisko stołecznego portu lotniczego. Jest to jedno z lepiej prosperujących centrów handlowych w stolicy Indonezji, odwiedzane przez zamożną społeczność, głównie pochodzenia chińskiego. Szacuje się, że podczas wydarzenia centrum PIK Avenue odwiedzić około 40-50 tys. klientów. Liczba ta może być znacznie wyższa z racji na rangę wydarzenia i planowane działania marketingowe, a także wydarzenia towarzyszące.

Wspierające instytucje indonezyjskie:

KADIN – Indonezyjska Izba Handlowa
APINDO – największe stowarzyszenie przedsiębiorców
BKPM – Urząd Koordynacji Inwestycji Zagranicznych
BPOM – Urząd Rejestracji Żywności i Leków
MUI – Urząd Certyfikacji HALAL

Więcej informacji znajdziecie pod linkiem: Polska Agencja Inwestycji i Handlu